Bukti Sains Tak Membenarkan Sama Sekali LGBT!!

Sumber daripada https://geotimes.co.id/wp-content/uploads/2017/05/LGBT-logo2-1024x438.jpg

Sekarang aku tengah semangat buat article macam ni. Bukan apa, banyak sangat 'malaun-malaun' yang perjuangkan hak-hak LGBT ni tapi tak faham pun sebenarnya apa yang diperjuangkan. Dikata bodoh, marah. Maaf tapi tiada perkataan yang lebih 'manis' untuk korang.

Mengapa pelaku LGBT perlu diterima masyarakat sedangkan mereka sendiri tak menerima hakikat diri mereka sendiri?

Ironi sungguh.

'Bukan ke Islam pun tengok kat bukti sains ni?' Betul, tapi ulama tak HANYA bergantung kat bukti sains sahaja. Islam turut mengutamakan maslahat dan mafsadah. Tak perlu jadi Prof, korang dah dapat tentukan yang LGBT ni jauh menyimpang dari fitrah dan lumrah manusia. Kejadah apa lelaki kahwin dengan lelaki, perempuan kahwin dengan perempuan?

Kami tak sujud semasa solat sebab mahukan darah mengalir ke kepala dengan lebih efisien, tapi sebab itulah masa kita berada paling rapat dengan Allah.

Kami tak solat berjemaah dengan rapat bersama jemaah supaya cas-cas kat badan kitorang mengalir ke bumi, tapi sebab itulah cara terbaik mengukuhkan ukhwah sesama umat. Tak lupa jugak nak sebut, ganjaran pahala yang belipat ganda!

Kitorang tak puasa sebulan di bulan Ramadhan sebab diet, jaga pemakanan atau lain-lain, tapi kami mahu menunaikan rukun Islam ketiga tu. 

Bukan kah dalam Al-Quran sendiri menyatakan di Surah Al-Baqarah, ayat 285;
 "...Mereka berkata lagi: kami dengar dan kami taat..."
Yang halal adalah jelas, yang haram juga adalah jelas. Tak perlu kita bertegang urat dengan perkara yang sudah terang-terang dilaknat oleh Nabi Muhammad. Lagipun, bukti sains terbaharu tidak sama sekali 'menghalalkan' perkara yang jelas diharamkan dalam syariat Islam.

Sebelum aku mengundur diri, tanyalah diri sendiri.

Kepada yang cakap LGBT adalah fitrah dalam kalangan haiwan, adakah korang lebih rendah tarafnya dari haiwan? Mana akal korang?

Wallahualam.

Sumber:
1. LGBT Dan Sains

Al-Badru

Pelajar Sarjana Muda dari UiTM ini membangunkan sebuah platform untuk menyampaikan ilmu iaitu LamAlifBa. Seorang Melayu yang tidak segan akan asalnya. Realis pula pandang alamnya

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama